بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ و اول رجب ۱۴۴۰ و روز جمعه می باشد که سایت فیش یار اولین قدم های خودش را بر روی زمین نهاده و در حال حرکت و رشد کردن میباشد که امروز اولین حرکتش را آغاز کرده.

 

بنده محمد حمزه هستم خادم سایت فیش یار که مدیریت سایت برعهده ام هست .

طلبه ای که سفیران را برای یادگیری علوم دینی مناسب خودش دید و بعد از اتمام سطح دو در مقطع سطح سه سفیران به صورت نیمه حضوری در قم مشغول تحصیل می باشد . علاقه مند به مباحث برنامه نویسی و طراحی سایت که چند سالی در این وادی قدم گذاشته و محصولاتی هم در این زمینه داشته و بخش فضای مجازی را یک فرصت برای تبلیغ میدانند و در این زمینه فعالیت هایی تاثیرگذار داشته اند.

 

سایت فیش یار را رایگان برای استفاده عموم راه اندازی کرده ام با محوریت طلاب و روحانیون و افرادی که درحال تبلیغ هستند و نیاز به محتوا در علوم مورد نیازشان هستند که در این سایت سعی بر ارائه محتوا های منابر و سخنرانی ها و منبرک ها که میتوانید از بین این محتوا میتوانید در عرض نیم ساعت محتوای خودتون رو پیدا بکنید و آماده برای ارائه باشید.

 

نحوه دسته بندی در سایت فیش یار بر اساس موضوعات عام و خاص و اخص و مخاطب و مناسبت و نوع مطلب و نمایه می باشد که راحت ترین و سریع ترین و کامل ترین دسته بندی موجود می باشد.

جستجو در سایت فیش یار خیلی راحت بوده که به تعدادی از راه های جستجو در سایت می پردازیم :

۱-استفاده از جستجوی بالای سایت که به صورت زنده می باشد و با زدن چند حرف میتوانید تعدادی از فیش هایی که در آنها موجود میباشد را ببینید

۲-استفاده از جستجوی کنار سایت که باید بعد از وارد کردن کلمه مورد نظر دکمه جستجو را وارد بکنید

۳-استفاده از بخش جستجوی پیرفته که میتوانید سریعتر به فیش های مورد نظرتون دست پیدا بکنید.

 

ارسال فیش های تبلیغی شما درون سایت فیش یار خیلی راحت هست بدین صورت که با عضویت سریع در سایت به بخش ارسال فیش وارد میشوید و شروع به پر کردن بخش های فیش میکنید و فیشتان را برای ما ارسال میکنید.

 

اشتراک گذاری فیش ها در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه های انتشار دانش و پرداخت زکات علمتان می باشد و صدقه جاریه ای برایتان خواهد بود و همچنین حمایتی بزرگ از سایت فیش یار می باشد.